השפתיים יבשות? כך תשמרו עליהם בחורף

    עפר גדנקן No Comments on השפתיים יבשות? כך תשמרו עליהם בחורף

    למה השפתיים פגיעות יותר בחורף, איך אפשר להגן עליהן ולמה חשוב להשתמש במשחה יעילה?

    10:52
    02.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on ח"כ בן ברק מאשים: הטבח בדרום – בגלל הרפורמה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חורף, קור ויובש בעור הם שילוב בלתי נמנע שעלול לגרום ליובש בעור. אחד האברים הפגיעים ביותר הוא עור הפנים, והחלק הסובל והרגיש ביותר בפנים הן השפתיים. השפתיים רגישות ונוטות להיפגע, בין השאר כיוון שאין בהן בלוטות הזעה ושומן, וכן משום שעור השפתיים הינו דק במיוחד.

    לכן, אובדן לחות בשפתיים גדול פי כמה וכמה לעומת אברים אחרים בפנים. פגעי האקלים (יובש, רוח, קור ושהייה בחדרים ממוזגים ללא לחות מספקת), ביחד עם המבנה הפיזיולוגי של השפתיים, הופכים אותן לאבר רגיש יותר ומועד יותר להיפגע מיובש בעונה הקרה.

    כאשר השפתיים מתייבשות אנו נוטים ללקק אותן. אמנם פעולה זו מקלה למספר שניות על תחושת היובש, אך למעשה היא מחמירה את המצב. הרוק שוחק ופוגע בשכבה הדקה של העור המכסה את השפתיים, היובש מתגבר ונוצר מעגל קסמים המוביל לשפתיים סדוקות, פצועות וכואבות.

    אפשר וכדאי להקל על תופעת התייבשות השפתיים בעזרת משחות מתאימות המזינות אותן ביעילות ועוזרות להחזיר את הלחות והגמישות. משחו את השפתיים בקרם לחות עשיר המכיל רכיבי לחות והזנה פעילים במשך היום.

    פלקסיטול משחה לשפתיים יבשות של אלטמן המכיל שילוב סינרגיסטי של רכיבים להחזרת לחות וריכוך שפתיים יבשות וסדוקות במיוחד, משיג תוצאות מהירות ומותיר את השפתיים חלקות ובריאות.



    0 תגובות